hej bloggissh

tjatja bloggen ! sorry att jag inte har uppdaterat så mycket men jag har inte haft så himla mycket tid.. jag har vart vid ängsan och hittatpå en maassa skoj men nog inget jätte intressant. men idag var jag vid rösjön med ramtin niklas simon gustaf ida amanda simon ( en till) calle dawid vladde... har jag glömt någon? :P haha aja vi var jätte många i alla fall och det var jätte mysigt badade flera gånger och sen grillade vi och spelade kort :p jag har haft det jätte skoj i alla fall haha. kom hem runt 9 och då hoppade jag in i duschen för mina fötter var typ helt leriga och behövde tvättas, och nu precis har jag vart ute och sprungit och ska hoppa in i duschen igen haha, kanske lite osmart att duscha efter men vem bryr sig? :) imorgon är det konsert med klassen (♥) och det ska bli skoj! ska också till norskogsbadet så alla ni i klassen som läser.. glöm inte! ;) aja nu måste jag tvätta håret..
TJADÅ!♥
... lägger KANSKE upp lite bilder sen ;) PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin header ella!

2011-06-11 @ 00:15:27
URL: http://msnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0