HOME

hejsan ! förlåt för att jag inte bloggade efter filmen red riding hood igår men blev så jävla trött så jag orkade inte :P den var faktiskt jätte bra, men lite seg och man väntade hela tiden på att något skulle hända men det hände typ inte så mkt. lite kärlek blandat med lite lite läskigt. efter det så jag de 3 musketörerna men jag såg faktiskt inte klart den somnade på soffan hehe så ska se klart den snart :P
idag har jag varit på grönalund men Cathrin, och frånbörjan var det jag johanna jennifer och cathrin som skulle åka men jennifer och johanna orkade inte vänta oss ( :O ) och dom åkte i förväg (haha töntar) och tycker faktiskt det var lite elakt för från början var det jag och johanna som skulle åka dit och sen så dissar hon bara mig, men jag hade i alla fall den roligaste kvällen på länge med cathrin! vi var först på grönalund tills klockan 7  och jag fick med mig cathrin till frittfall ! :D sen gick vi ut och åkte tilldonken (hötorget) och köpte en latte och hittade typ 6-7 heliumbalonger utanför donkenså dom tog vi och gick in och åt på kungsan och sen skulle vi åka tillbaka till grönalund och då var klockan ca 8. vi gick ner vid stationen hötorget för vi var så lata oc orkade inte gå ( så dumma som vi var) och sen hamnar vi på t-centralen och går upp på fel sida så vi hamnar åt helvete. sen träffar vi på felix och mattias från min klass som har parkour (vet ej hur det stavas men det är typ en sport där man hoppar på väggar) och så sitter vi där och andas vi in heliumet från balongerna och sen sitter vi där och sjunger medans dom gör vad dom görhaha. sen var klockan halv nio och vi tänkte vi måste ju komma tillbaka till grönan så vi går runt halva stan till vi äntligen kommer till nybrokajen tror jag det heter och då tar vi spårvagnen därifrån. sen åker vi lite grejer och sen hem igen. skulle ha sovt hos cathrin men jag fick inte för mina föräldrar :( haha aja det hära blev ett jätte långt inlägg men men. jag ska se klart filmen nu + pappa vill ha datorn :P ursäkta mitt upprepande språk orkar inte fixa det nu x)
PUSS&KRAM SKUMBANAN♥
Gammal bild på mig och Ellinor ! saknar dig ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0